ناگفته هاے اس ام اسـ ـِِِِے سرے 10


√✖كلبـــهـ ناگفتـــــــ ـه هاي من و تـــــ❤ـو √✖

нσмɛ / ɛ-мαιℓ / мσиα / Ƥяσғιℓɛ





من و تو هر دو درگیر یه حسیم ...

همین حس عزیز با تو بودن

همین شوق تماشا کردن تو ...

 همین دل ضربه های هر شب من

 

دارم سر میرم از تو هر دقیقه ..

تو هم حس می کنم این حال و داری

 

به من که بی هوا نزدیک میشی .. هوا شکل نفس های تو میشه

 

هرچیزی جای خودش را دارد برای من...

دیگر جایی نمانده است که تو آنجا نباشی

قلب من...در نبض تو می تپد

و نفس هایم...درگیر عطر توست

 

دلم یه لحظه میخواد....

که یکی بپرسه چطوری؟

بگم...خوبم....

بغلم کنه و بگه دروغ بسه...چی شده؟؟!

 

چه بیقرار

چه سر در گم

سهم من از آسمان چقدر است مگر؟

 

از من مپرس چرا دوستتــ دارمــ !

تو هـَمچون شعری که

هرچـه دروغ میگـویی زیباتـر مےشــوے...

 

دوستت دارم به اضافه سه نقطه!!

تا بدانی من و دوستت دارم هایم

امتداد داریم در تو

تا همیشه

درست مثل همین سه نقطه...

 

 دلتنگم...

برای کسی

که مدتهاست

بی انکه باشد

زندگی اش کردم......

 

بند بند وجودمــــ ـــ ـ ..
بـه بند بند وجود تــو بستــه استـــــ ــــ ـ
با این همه بنــد
چه قـــــ ـــ ـدر از هم دوریـــــــ ــــ ـم

 

 

فرقـے نمـے کند !!
بگویم و بدانـے ...!
یا ...
نگویم و بدانـے..!
فاصله دورت نمی کند ...!!!
در خوب ترین جاﮮ جهان جا دارﮮ ...!
جایـے که دست هیچ کسـے به تو نمـے رسد.:
دلــــــــــــــم.....!!!

 

 

حرفی ندارم...

توهم چیزی نگو....

بگذار تنها تماشایت کنم...

ای زیباترین چشم انداز...

 

چه معادله ی نابرابری...

وقتی من برای دیدنت چشم هایم را میبندم...

 و تو برای ندیدنم...!!

 

 

تو رفتی

و نرفت

چیزی از یادم......

 

 

واسه زندگی کردن تورو می خوام

خوب می دونم!!!

 

چشم ها را شستم جور دیگر دیدم

باز هم سود نداشت

تو همان بودی که باید دوست داشت!!!

 

 

حمـاقـت کـه شاخ و دم نــدارد!
حمـاقـت یـعنـﮯ مـن کـه
اینقــدر میــروم تـا تـو دلتنـگ ِ مـن شـوﮮ!
خـبری از دل تنـگـﮯ ِ تـو نمـی شود!
برمیگردم چـون
دلـتنـگـت مــی شــوم!!!

 

حس می کنم دنیا خالیست مگر تو چند نفر بودی؟؟

 

عشق من هیچ اغوشی مثل آغوش تو نیست کاش می فهمیدی که دلم جز تو با هیچکی نیست!!!

دوستت دارم  و تاوان آن هرچه باشد... باشد.

 

لعنتی..!!
تمام این مدت دل داشتی..!
و...
حکم لازم نکردی...!!!

 

حس رهائی در
اســـــارت ...
آغوش تنگ توست
دلم حبس ابد میخواهد...

 

برای رسیدن به تو
پا پیش گذاشتم
خودم را قسمت کردم
تو را سهم تمام رویاهایم کردم
انصاف نبود
تو که میدانستی با چه اشتیاقی
خودم را قسمت میکنم
پس چرازودتر از تکه تکه شدنم
جوابم نکردی
برای خداحافظی
خیلی دیر بود
خیلی دیر ....!

 

زیر آوارِ آخرین حرفت
جا مانده ام
لعنتی
نمی دانی "خداحافظت" چند ریشتر بود ...!!!

 

یــــاد آور سوره ی توبـــــــــه ای برایم !
بی بســــم الله آمدی
و به توبـــــــه کردنم انداختــــــــــــــی...!

 

آخرش نفهمیدم این جایی که هستم
تقدیر منه؟
یا
تقصیرمن؟

: тαɢƨ اس ام اس عاشقانه,

MaRyAm | سه شنبه 16 خرداد 1391 | 4:41 بعد از ظهر |


Ɖɛƨιɢиɛя